مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 17:552021-01-11ورزشي

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان | صدرنشینی سروقامتان بابلی


تیم سروقامتان بابل در نخستین مسابقه لیگ برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برابر اکسون سه بر صفر حریف خود را شکست داد و موفق شد با کسب این پیروزی صدرنشین این گروه شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی دومین روز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با رقابت تیم های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس برای کسب مقام های پنجم تا هشتم با دو مسابقه پیگیری شد.

در نخستین مسابقه امروز نیز تیم اکسون و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار جذاب و تماشایی، نماینده بابل سه بر صفر حریف خود را شکست داد و موفق شد با کسب این پیروزی صدرنشین این گروه شود.

در سومین و آخرین روز مسابقات گروه دوم لیگ برتر بانوان برای کسب رتبه های پنجم تا هشتم، تیم سروقامتان بابل روز چهارشنبه باید در آخرین دیدار به مصاف ستارگان فارس برود.

در آخرین بازی روز دوم مرحله نهایی تیم های خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس برای کسب نخستین برد خود در این مرحله از مسابقات به مصاف هم رفتند.

شاگردان اعظم عیدی در تیم خجسته اسلامشهر در سه ست متوالی با ثبت امتیازهای (22 بر 25)، (19 بر 25) و (22 بر 25) مقابل ستارگان فارس به پیروزی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان | صدرنشینی سروقامتان بابلی

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان | صدرنشینی سروقامتان بابلی